BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ
- Przy pełnym obłożeniu obiektu dajemy możliwość zachowania bezpiecznej odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych
KORZYŚCI: Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń – zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób
„BRAMA” BEZPIECZEŃSTWA
Na teren obiektu mają wstęp wyłącznie goście hotelowi, pracownicy i dostawcy.
Podczas meldunku i na życzenie klienta może zostać wykonany pomiar temperatury (bezdotykowo) przez pracownika recepcji, który zna procedury postępowania w przypadku pogorszenia zdrowia lub przy widocznych objawach zakażenia koronawirusem mają obowiązek kontrolować gości w jednorazowych rękawiczkach oraz w masce ochronnej/ przyłbicy.
Goście, dostawcy i pracownicy mają możliwość i obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu.
W Hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa i są gośćmi hotelu.
Przygotowaliśmy instrukcje BEZPIECZEŃSTWO JEST NAJWAŻNIEJSZE – tym samym informujemy jak należy postępować w sytuacji podwyższonego ryzyka.
KORZYŚCI: Goście mogą czuć się bezpiecznie, gdyż na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób
BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE
W hotelu wdrażamy system dezynfekcji powierzchni wspólnych, co zapewni ozonator powietrza: ozonowanie pokoju na życzenie gościa.
- Wdrażamy system dezynfekcji ciepłej wody użytkowej za pomocą jonów srebra i miedzi.
- Regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach.
- Regularnie dezynfekujemy terminal płatniczy i klucze do pokoi.
Zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą.
Zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku.
BEZPIECZNA OBSŁUGA GASTRONOMICZNA
- Zrezygnowaliśmy całkowicie z bufetów.
- Proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do pokoju hotelowego w formie room service.
- Rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi.
Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie
z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
- Kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach.
- Kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne oraz jednorazowe rękawiczki
- Codziennie wentylujemy restauracje przez co najmniej 1 godzinę.
- Przekąski serwowane są w jednorazowych opakowaniach
- Oferta przekąsek i napoi ciepłych kawa/herbata może być realizowana w oparciu o naczynia jednorazowe.
- Obiekt wyposażony jest w przestronny taras na świeżym powietrzu, do dyspozycji gości.
PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE
- Regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne.
- Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk.
- Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz ozonowane, a sprzęt – taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane.
- Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości.
SPA
- Przed wejściem do strefy SPA znajdują się medyczne środki do dezynfekcji.
- Jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym zabiegu.
- Klamki w drzwiach do gabinetów są każdorazowo dezynfekowane.
- Pokoje zabiegowe są ozonowane lub odkażane lampą UV-C po każdym zabiegu.
- Gabinety, szatnie, prysznice w strefie SPA są dezynfekowane po każdym Gościu.
- W saunach Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku.
- Sauny są ozonowane w przerwach nocnych.
- Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny.
- Zakupiliśmy nowoczesny sprzęt do rozpylania środków dezynfekujących
- W przestrzeniach ogólnych i nie rzadziej niż co godzinę dezynfekujemy wszystkie przestrzenie.
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie.
PRZESTRZENIE HOTELOWE
- Co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach.
- W windzie mogą jechać w jednym momencie wyłącznie osoby z jednego pokoju.
- Rowery hotelowe i leżaki udostępniane gościom są każdorazowo dezynfekowane po użyciu.
- Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane.
- Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych.
- W hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo.
KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z gości czuł się bezpiecznie.
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 781 542 227 lub mailowo pod adresem: guest.relations@cristalpark.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl
w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.